How to purchase?

Followers

Monday, June 10, 2013

Telekung, senarai seller telekung :)


Assalamualaikum,

Alhamdulillah, dalam sebulan lagi kita nak puasa dah kan?
Bulan puasa ni, elok sedekah banyak2, biase sangat kalau orang bagi sedekah telekung pd kawan2, masjid/ surau2, atau rumah kebajikan.

Alhamdulillah, memang elok sangat.
So, fara nak rekemen beberapa seller telekung yg ada dlm frenlist fara, 


dan ade juga yg komen pd status fara.























Ade variety kat sni, ade yg jual telekung biasa2 tu, 
ade yg jual travel telekung (sesuai sgt kalau nak bawak berjalan kan?), 
ade yg jual telekung macam2, kalo buat hadiah mmg cantik :D

Kalau fara, suke yg cotton biase2 je, selesa n sedap pakai.
Ade lg 1 material yg berat sikit tp licin.
Pun, best gak.. tapi xsure ape nama kain tu :)

Ikot la kegemaran masing2,
daripada korang beli benda pelik2, baik beli telekung ^_^

Sekian sahaja buat hari ini.
-fara







0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...