How to purchase?



Name:




Alamat:




No. Telefon:




Email:




Produk/ Kuantiti:




Are you?









Get your own free form like this one.

POSTAGE FEE:
Semenanjung RM8
Sabah & Sarawak RM12


Dapatkan khidmat nasihat percuma berkenaan produk JSD:
Fara Whatsapp +60166421354 :)

atau tekan link ni: wasap.my/60166421354/jsd

Followers

Saturday, May 9, 2015

magic powder. masker vagina.



Assalam... Hari ni nak cite sket pasal MV.

MAGIC POWDER " SUSUK DARA" ~ MASKER VAGINA~

kenapa namanya camgitu eh??????????
MAGIC nye POWDER ni hanya sipemakai yang tahu.

Rasa gatal - gatal di put put ( kemaluan wanita ) tak kira masa kadang2 kat opis tengah buat kerja. kadang2 tgh tengok wayang, kadang2 tengah belajar, tengah masak, tengah relax2, tgh layan fesbuk. ok lah..kalau dalam bilik sorang2 boleh la layan terkorek2, tergaru2...jenis sebelah ada owang, tepi ada owang sedang memerhati..macam mana nak buat eh... lagi2 kalau nak tido malam adoi.....memang tak boleh tido. gosok la dengan kain ke, dengan tisu, garu ke...cuci lah 160 kali dgn air suam pon tak boleh nak baik gatal2 tu..merenyam. sengsara nya hisup.

~ situasi gatal2 ni boleh terjadi kepada semua wanita baik dewasa atau pon kanak- kanak lebih - lebih lagi sering menghantui wanita - wanita mengandung.

~ orang dulu2 akan cebuk atau cuci put put dengan air cengkih atau air sireh mahupon air manjakani.

sekarang ni dengan peredaran masa dan pengetahuan wanita2 moden. kita sudah memudahkan pengguna dengan serbuk magic susuk dara.

~ terdiri daripada daun sireh, cengkih, manjakani, bunga rose putih dan serapat yang di jemur selama 2 minggu kemudian digiling dijadikan serbuk. dipacking kecil2 untuk memudahkan penggunaan kita semua.

MAGIC nye POWDER ni. kalau gatal2 sapukan sahaja di put put anda. sure kita kira sampai 10. gatal2 miang tu terus hilang sekelip mata. tu sbb hani panggil dia magic powder.

kenapa kita panggil dia masker vagina?
bila kita tak rasa gatal2. rutin harian kita entah berapa kali masuk tandas buat urusan kecil dan besar. selesai sahaja. bedakkan put put kita. diseluruh kelopak kelopak bunga indah yg ada pada kita. keselesaan sepanjang hari dan rasa kering dan tidak melekit. bau put put tak ada.
~ bila mandi tu ambil masa srub balik bedak2 yg kita sapu. terdapat banyak daki2 akan keluar. itu semua sel2 kulit mati kat put2 kita. mcm bibir. bila dah scrub kita lap dengan kain bersih kita boleh rasa kelopak2 bunga kita halus, lembut dan licin. kalau kita kerap buat mcm tu setiap hari. put put kita tak ada la lebam....fresh pink kalau kita guna dari peringkat awal. kalau baru nak guna jadikan amalan kena sabar sikit la. sbb nak repair kelopak2 bunga tu bukan sekejap. kena rajin dan tidak putus asa.

kenapa harus kita bedakkan bunga2 kelopak cinta ( **tut tut sensored "kelentit" tut tut** ) kita tu?
~ kalau dah kawin lama2 berjimak dah berpuluh ratus ribu kali. bunga2 yang segar pon makin layu. adat benda hidup mcm tu la. tapi...kalau kita bedakkan kelopak2 bunga cinta tu ...percaya tak ianya kembali tegang dan membukit. bayangkan tu baru sekali. kalau hari2.
~ pada masa yg sama bila bedak disapu pada lubang put put ....automatikly terus rapat. lubang tersebut tertutup. tak ke magic tu namanye.

kenapa orang mengandung boleh pakai?
~ orang mengandung makin lama baby makin besar dalam rahim. jadi banyak lebihan - lebihan lendir karung baby tolak. jadi no wonder dengan tekanan tu..banyak lendir akan keluar ketika mengandung terutamanya dari masa kesemasa faktor baby membesar. time tu ibu - ibu mengandung sangat susah hati...panties basah, gatal2 semua serba tak kena. so wanita2 mengandung simpan magic powder dalam poket kemana2 u pergi. just sapukan seperti bedak tenang jiwa kamu.

kenapa kanak- kanak pon boleh pakai?
~ ibu2 sekalian..anak2 kita masih kecil. baru nak belajar cuci kencing sendiri. sometimes kanak2 ni ambil mudah. kita tak tahu dia cuci dengan betol atau tidak.
tahu2 satu masa menangis, merengek..put put kita sakit. put put kita sakit.
mulalah ibu2 suspen..apa sudah jadi dgn anak aku. relax ibu2 itu semua jangkitan kuman kencing. cuci tak bersih atau tandas kotor ataupun seluar dalam dah kotor.
~ jadi ibu2 boleh ajar anak utk cuci kemudian tu lap sehingga kering put put dia. pastu suruh dia bedakkan put put dgn magic powder. anak ibu2 mesti senyum n say thank u pada ibu2.

HEBATNYA SERBUK INI KAN...so setiap wanita kita galakkan simpan sepeket dalam poket. emengenci masuk tandas..letak je terus. kita ikhtiar untuk keselesaan dan kecantikkan kita. apa2 pon Allah maha menentukan.

CARA ORDER : pm / SMS 0166421354

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...